Bokinledning

Har idag lagt upp inledningen till min kommande bok Om klasshatet. En essä, skriven i affekt, som syftar till uppvigling, våld och anarki på nån sajt som heter Kapitel 1. Vet inte riktigt varför, men ville väl bara göra något utanför ramen för den här bloggen, antar jag. Det är även så jag tänker kring min ”bok”, att det ska bli något, oklart vad, annat än det här formatet. Jag vet inte riktigt heller hur Kapitel 1 funkar, men hafsade i alla fall ihop ett konto där jag i en ”baksidestext” till min ”bok” kallar mig själv för en ”bloggsensation”…

Om ni vill läsa inledningen till mitt verk så får ni hur som helst klicka här.

2 kommentarer

  1. thomask69 · september 28

    Välkommen till Kapitel1. Jag har varit där ett tag. De som skriver är kanon. Man kan fråga om allt på forumet.

    Tyvärr så lyser Piratförlaget med sin frånvaro. Jag tror dom glömt av stället.

    Gilla

    • folkets vän · september 29

      Ja, det var via din blogg jag upptäckte sajten. Har inte klickat runt så mycket än, och vet inte riktigt vad jag ska ha den till, men men…

      Liked by 1 person

Kommentarer inaktiverade.